حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

دلم برای روزای با تو بودن تنگ شده،برا دیدنت،برا با تو حرف زدن،چقدر بده که حتا نمیدونم بازم میتونم ببینمت یا نه...اما میدونی چیه؟من هیچوقت از این عشق پشیمون نبودم و نخواهم شد

پینوشت:حتما باز هم در کنارت خواهم بود...من مطمئنم...

نظرات 2 + ارسال نظر
فلفل پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:26

سحرجونی وربالم خیلی مهمه، باید در حد خوبی باشه، مسلما اونا دوست دارن کسیو بگیرن که زبانش خوب باشه و بتونه مقاله خوب بنویسه و اینا...ریاضی هم اصلا اینطور نیست که باید لزوما ماکس باشی، در حد قابل قبول باشی کافیه. من دوستم ریاضی اش رو شد 740، و وربال رو 500، کاملا قابل قبول بود.

مرسی عزیزم از راهنماییت

امین یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:43

موفق باشی حاج خانوم:))

مرسی حاج آقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد