حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

بعضی وقتا با خودم فکر میکنم علی رغم اینکه فکر میکنم آدم ضعیفی تو زندگیم هستم ،اما اینجوری نیست و قوی هستم
تو زندگیم مشکلات بدی داشتم و دارم،جوری که دلم نمیخواد واسه هیچ کسی تو زندگیش پیش بیاد،شکست خوردم ،سختی کشیدم،ناراحتی کشیدم،گریه کردم،امیدم رو از دست دادم...اما بعد یه مدت کم،خودم رو دوباره پیدا کردم و خودم به خودم روحیه دادم و گفتم که همشه یه راهی واسه جبران هست،میشه باز هم تلاش کرد
خیلی شخصیت اسکارلت کتاب بر باد رفته رو دوست دارم که همیشه میگفت فردا حتما یه راهی پیدا میکنم...


پینوشت:هروقت مطلبی مینویسم،میخوام موضوعش رو مشخص کنم فک میکنم که بزنم برای او یا نه،آخه وقتی همه جای زندگیم هستی چه جوری ننویسم برای او؟

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 http://safarkarde.blogsky.com/

فردا حتما یه راهی پیدا میکنی..فقط باید خودتو صاف کنی..فقط همین
سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد