حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

خوابهای من همیشه چپ هستن!دوران دانشجویی خواب میدیدم فلان درس و چه نمره ی بالایی گرفتم و بعد خواب میدونستم چقدر نمرم باید افتضاح بشه و میشد!!!
قبل عید گفتم خوابهایی میبینم که مربوط به بدترین دوران زندگیمه و تو خواب دارم گریه میکنم و جیغ میزنم،خب حالا خیلی زیبا اینبار خوابم به واقعیت رسید تا نکنه خدای نکرده باورم بشه خوابای من همیشه چپ هستن!!!
خدایا تو حکمت کارات موندم،مرسی!!!
پینوشت:خواهش میکنم نپرسید این بدترین دوران چیه...

نظرات 3 + ارسال نظر
کامران دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:56 http://kamimary.blogsky.com

سلام
وای بشر چقدر غمگین مینویسی
یک دقیقه اومد تو بلاگت واقعا دلم گرفت
من دوتا بلاگ دارم ولی فقط این بللاگو بهت میدم
منم مثل شما خاطرات با اون بودنو مینویسم
بیا بهم سر بزن
راستی اسمتون
منتظرم

الهام دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:02 http://maneghamin.blogsky.com

راستش من همیشه بهتر از خوابهام زندگی میکنم و این همیشه واسم خوشحال کننده است. مثلن اگر خواب ببینم که کارنامه ام رو گرفتم و چند تا درس رو افتادم تو بیداری از اون درس ها بهترین نمره رو میگیرم.
به نظر میرسه شما خانوم باشی درست گفتم؟
موفق باشی

اره عزیزم،درست گفتی

امین سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:09

باشه نمی پرسم
ولی هرچی بوده گذشته به آینده فکر کن
دوتا پست بالا
نگرانم کرد
ایشالا که همیشه سلامت باشن همچنین خودت

ممنونم امین،لطف داری،نگران نباش،امیدوارم همه چی حل شه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد