حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

به آدمی که با وجود کلی مشکل که واقعن مشکلند!!!!احساس خوشبختی میکنه،چی میگن؟؟


پینوشت:خدایا شکرت که هنوز این احساس ها در من هست...


ظاهر بهش میگن سرخوش!!!با تشکر از...

نظرات 4 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:48

میگن سعادتمند
چون احساس کردن خوشبختی به مشکل داشتن و نداشتن نیس یه سعادت میخواد

واقعن؟یعنی امیدوار باشم؟

فلفل جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:13

آره چقدر این احساس خوشبختی خوبه. این یعنی آدم موفقی هستی. مقاومت در برابر مشکلات خودش به آدم احساس خوشبختی می ده.

نمیدونم واقعا این آدم هستم یا نه،اما احساس خوشبختی حس خوبی کلا

فلفل جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:14

بلاگمو غیرفعال کردم. نمی دونم چرا یهو این حس بم دست داد

وایییییییی خدا،از دست تو فلفل،نمیای نمیای،انوقت یهو میری بلاگت رو میبندی؟؟؟زود باش درستش کن

فلفل دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:45

وای ترسیدم چشم درستش کردم

آفرین،میبینم که دختر خوبی شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد