حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

شبایی که میترسم از فکرهام، همیشه هوا خیس و بارونیه

تو این روزهای سیاه و مریض.. فقط یکمی چای واسه من بریز


تورو جون هرکی که بهش مومنی فقط امشبو فقط امشبو فقط امشبو حرف رفتن نزن



ساعت هارو به عقب برگردون... اگه فرصتی هنوزم مونده
بگو تو گذشته چه میبینی که از آینده ترسونده
ساعت هارو به عقب برگردون... اون همه خاطره رو پیدا کن
پشت این همه شبه تکراری... یه جهان تازه رو من وا کن
من هنوز زخمیه خاطره ام... جز تو هیچ کس رو دلم مرحم نیست
اسم تو صدا زدم وقتی که حتی اسم خودمم یادم نیست
همه امیدمی این روزها بلکه نجاتم بدی از این زندون
تو فقط اگه بخوای میتونی... ساعت ها رو به عقب برگردون



لینک

نظرات 1 + ارسال نظر
کاوه یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:43 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته
از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته

یک سینه غزق مستی دارد هوای باران
از این خراب رسوا امشب دلم گرفته

امشب خیال دارم تا صبح گریه کنم
شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته

خون دل شکسته بر دیدگان تشنه
باید شود هویدا امشب دلم گرفته

ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو
پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته

گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است
فردا به چشم اما امشب دلم گرفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد