حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

بودنت هنوز مثل بارونه
تازه و خنک و ناز و آرومه

حتا الان از پشت این دیوار
که ساختن تا دوستت نداشته باشم

اتل و متل ، بهار بیرونه
مرغابی تو باغش می‌خونه
باغ من سرده
همه‌ی گلاش پژمرده دونه دونه

بارون بارونه بارون بارونه
بارون بارونه بارون بارونه

دلم تنگه پرتقال من
گلپر سبز قلب زار من
منو ببخش از برای تو
هر چی که بخوای می‌یارم

اتل و متل نازنین دل
زندگی خوب و مهربونه
عطر و بوش همین غم و شادیه
کوچیک و بزرگ مونه

آهای زمونه آهای زمونه!
این گردونه تو کی داره می‌چرخونه؟

بودنت هنوز مثل بارونه
مثل قدیما پاک و روونه
از پشت این دیوار بی‌رحمی که بین مونه

هاچین و واچین عسل شیرین
قصه مون هنوز ناتمومه
از اینجا به بعد کی میدونه که
چی سرنوشتمونه؟

بارون بارونه بارون بارونه
بارون بارونه بارون بارونه

نظرات 1 + ارسال نظر
فلفل شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:05

خیلی شعر قشنگیه ممنون سحرجونم
اون شب که برام فرستادی با شازده قهر بودم، شام رو درست کردم، میز غذا رو آماده کردم، این آهنگو گذاشتم و رفتم خوابیدم. وقتی شازده اومده بود خونه تحت تاثیر این آهنگ قرار گرفته بود بیدارم کرد کلی بااحساس بود! خیلی شب خوبی داشتیم مرسیی اگه اینو نفرستاده بودی یک شب رمانتیک رو از دست می دادیم

الهی،چه ذوقی کردم اینو خوندم فلفل،نمیدونم چرا اون لحظه حس کردم اون آهنگ رو واست بفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد