حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

یادته بهت میگفتم هر بار خواب میبینم اومدی ایران اما من نتونستم ببینمت و تو رفتی و من فقط گریه کردم؟خدایا این بار خوابم رو بر آورده نکن...خواهش التماس میکنم...حتی اگر به صلاحم نیست...

نظرات 3 + ارسال نظر
فلفل شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:06

آره من یادمه! داره میاد ایران؟!

اره عزیزم،داره میاد،ولی مدتش انقدر کمه که معلوم نیست هم رو ببینیم یا نه...!!!!

Yasamin شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:01 http://yasaminjojo.blogsky.com

سلام دوست عزیز امیدوارم به کسی که میخوای هرچه زودتربرسی
به منم سربزن خوشحال میشم نظرتودرموردوبلاگم بگی

فلفل سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:34

چرا به صلاحت نیست؟؟!

میدونی هروقت چیزی که خواستم واسم اتفاق نیفتاده،با خدم گفتم لابد خدا نخواسته و به صلاحم نبوده،واسه همین اینو گفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد