حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

خیالها را که کنار بزنی

خاطرات را که بتکانی

اوهام را که نادیده بگیری

یک سمت وجودم جای خالی توست و

دیگر سمت تلنبار هیچ!

"وقت آمدنت نیست؟!"

از بس خیال داشتنت را داشتم،

اینقدر به خیال آمدنت چشمانم را باز وبسته کردم

خودم هم خیال شدم!

تمامش کن عزیز دلم...

دیگرمن وخیال ازهم خسته شده ایم ....
نظرات 3 + ارسال نظر
مانلی یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:11 http://notepad.persianblog.ir

سلام

سلام

امین یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:58

منم سلام
می بینم که بالاخره داره میاد
امیدوارم که روزای خوبی رو داشته باشین
مراقب خودت باش سحر

سلام،مرسی امین،لطف داری
تو هم همینطور،مراقب خودت و خانومت باش

فلفل سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:34

اگه نیاد ببینتت من باهاش هر می کنم!

چقد دوست دارم فلفلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد