حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

من چی کار کنم که دستم درد میکنه و نباید با کامپیوتر کار کنم و تایپ کنم و صد البته که باید باند ببندم،اما هیچ کدوم از این کارا رو نمیکنم،اگه با کامپیوتر هم کار نکنم که دق میکنم ...حالا شاید امروز باند رو خریدم!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:07 http://spantman.blogsky.com

بله یادش بخیر من هم دستم درد می کرد اخرش باندش و باز کردم و همین باعث شد تا دستم واسه همیشه درد داشته باشه
یک کم تحمل کن تا خوب بشه
راستی دستت چی شده

فلفل دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:40

باند خریدی؟ حتما مواظب دستت باش. ببین مهدی مواظب نبوده همیشه دیگه درد داشته! آفرین دختر خوب

یه روز امتحان کن بدون کامپیوتر چه طور سپری می شه. شاید بد هم نباشه؟

اره خریدم،الان یه کم بهترم،واسه همین دردم یه چند روزی زیاد کار نکردم با کامپوتر فقط فیلم دیدم،آخه تاندون شستم ملتهب شده،
بی کامپوتر که نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد