حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

برین ادامه مطلب

دلم واسه برادرم تنگ شده...الان بیشتر از ۲ ساله که ندیدمش...
قرار بود واسه کریسمس بیاد،اما بنا به دلایلی خانوادم بهش گفتن که واسه عید بیاد،و من باید بگم در کمال نامردی،چون فکر میکردم دوستم کریسمس میاد خوشحال شده بودم...امیدوارم هر چه زودتر ببینمش...

نظرات 2 + ارسال نظر
مژگان پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 http://ninijon.persianblog.ir

فلفل پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:29

دوستت و برادرت چه ارتباطی به هم دارند؟!

خوب وقتی برادرم بیاد،من همش پیششم و درگیر کلی مهمونی و این چیزا،واقعن هماهنگ کردن اینکه دوستم رو ببینم،اونم با توجه به اینکه تو دو تا شهر متفاوت باید رفت و آمد کنم واقعاساخت بود و چه بسا نشدنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد