حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

چرا هر چی  وبلاگ که نویسندش خانمه رو باز میکنم،همه یا طلاق گرفتن،یا در حال طلاقن  ،یا بهشون خیانت شده،یا خیانت کردن،یا با خانواده ی شوهرشون مشکل دارن....معلومه داریم به کجا میریم؟بخدا میترسم از این چیزایی که میبینم،یعنی سرنوشت من چی قراره بشه؟

نظرات 5 + ارسال نظر
فلفل جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:02

همش از آموزش غلط ناشی می شه. امیدوارم فرهنگ سازی اساسی بشه و ما به بچه هامون روش زندگی درست رو یاد بدیم..

امیدوارم ...

امین یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:30

سرنوشت شما خوشبختی
چون با دید باز وارد زندگی می شی
هرچی توی انتخاب همسر احساسات کمتر نقش بازی کنه
زندگی موفق تری بوجود میاد

با دید باز موافقم ولی با اون کمی احساسات نه،زندگی من با کسی که بهش حسی ندارم برام معنای بدبختی داره نه خوشبختی

فلفل دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:28

موافقم با سحر
سحر من فکر می کنم تو خوشبخت خواهی بود چون داشتن یک زندگی موفق نباید کار سختی باشه اگه آدمها از نظر فکری به بلوغ رسیده باشند...

فلفل دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29

اما طلاق لزوما به معنای عدم موفقیت نیست... خیلی وقتها طلاق یک موفقیته

علیرضا چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 http://alireza.blogfa.com

واسه اینه که عاشقای واقعی بهم نمیرسن من با کسی ازدواج میکنم که دوست ندارم اون با کسی که دوست نداره و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد