حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

فک کنم تنها درسی که از زندگیم گرفتم این بوده که اون موقع که فکر میکنی بی نهایت خوشحالی حتمن لحظه ای میاد تو زندگیت که از اون موقع خوشحال تری و دقیقا بر عکس...اگر فکر میکنی بدترین حال رو داری و دیگه نهایتشه،نه...صبر کن،بدتر از اون هم هست...

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 http://alireza9991.blogfa.com

سلام
من الان تو بدترین دوران زندگیم هستم اگه حرفت درست باشه یعنی بدتر هم میشه پس جای امید کجاست؟ یعنی من بجای امیدواری به آینده و رفع این گنده غم تو دلم باید انتظار بدترشو بکشم؟؟

امید تنها چیزی که به آدم کمک میکنه،منم هنوز امید دارم ...

فلفل چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:38

کاملا مخالفم!
ان مع العسر یسری!

پس چرا واسه من نبوده؟شاید دارم نا شکری میکنم

امین چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:57

دقیقا حرفتو قبول دارم
وباید آدما صبرشون زیاد باشه

اره دقیقن صبر لازمه،اما صبر من داره به آخرش میرسه ...

مژگان چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:07 http://ninijon.persianblog.ir

فلفل چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 21:30

من بازم می گم ان مع العسر یسری. برای حرف خدا هم هیچ استثنایی وجود نداره. سحرجون به زودی سختی ها کنار می رن و جاش رو آسایش می گیره.

مرسی فلفل گلم،واسم دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد