حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

درد داره درد عزیزانت،حتا اگر خودت تو اوج درد باشی،بازم دردشون رو حس میکنی و با تمام وجود دلت میخواد براشون کاری کنی،ولی نمیتونی،نمیتونم...

نظرات 3 + ارسال نظر
فلفل جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:50

چی شده سحر جون؟

میشه گفت چیز خاصی نشده،اما نمیدونم چرا هیچ کاری از دستم بر نمیاد واسه عزیز ترین آدم های زندگیم

امین شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:32

نگران شدم
بعضی وقتا آأم هیچ کاری ازش بر نمیاد
یه فیلمی شبکه جم میده که حرفای قشنگی توش میزنه(ایزل)
یه جا می گفت: انتقام یعنی اینکه نذاری کسی به عزیزترین کسش کمک کنه

نگران نباش
واقعا این یعنی انتقام !

آلبالو دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:00

این درد را با تمام وجودم چشیده ام.
امیدوارم که این مشکل حل بشه زودی و دیگه هرگز خودت و عزیزانت مشکلی نداشته باشین.

مرسی عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد