حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

تن ها و روان ها

من را نگاه کن

در این لحظه برهنه ام

رها از بند تن و روان

رنج اصلی من از خود است

من تن و روان خود را در برابر تو می گشایم

هنوز باکره و دست نیافتنی ام

نظرات 4 + ارسال نظر
a پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:40 http://didareashena.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی دارید و البته خاص
جملات کوتاه تون زیبا و دلنشین بود
موفق باشید

Sina پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:43

بخوام از تو بگذرم من با یادت چه کنم
تو رو از یاد ببرم با خاطراتت چه کنم
حتی از یاد ببرم تو و خاطراتتو
بگو من با این دل خونه خرابم چه کنم...

خیلی قشنگ بود

فلفل پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:12

جه قشنگ بود از کجا نوشتی اش؟

مال من نبود،مال همون آنونس فیلم گلشیفته بود

فلفل جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:42

حدس زدم اما از کدام منبع؟

از اینجا فلفلی
http://www.youtube.com/watch?v=6Gb5pjXua08&feature=related

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد