حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

بچه ها کسی نذر خوبی واسه بر آورده شدن  حاجت سراغ  داره؟خیلی برام مهمه ...

نظرات 4 + ارسال نظر
فلفل سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:34

آره نذر چهل روزه. چهل روزی یس بخون. صددرصد جواب می ده.

خوندم فلفلی،۴۰ روز هم یاسین خوندم هم زیارت عاشورا،اما هیچی نشد...

فلفل سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:47

نذرت چیه سحرجونی؟

یعنی چی فلفلی؟۴۰ شب یاسین خوندم و زیارت عاشورا واسه اینکه حاجتم بر آورده شه،واسه ی مشکل خیلی سخت،که فکر کنم تنها خدا میتونه کمکمون کنه...ی چیزی شبیه ی بیماری خیلی سخت ...

فلفل شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:32

سحرجون توکل کن به خدا. والا من دیگه نذری بلد نیستم. امیدوارم حل بشه سحرجونم.

مرسی عزیزم،امیدوارم..

فلفل شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:33

سحر دیشب خواب دیدم دوستت اومده بود ایران، منم ایران بودم، بعد قرار بود به زودی با هم ازدواج کنید! خیلی خواب عجیبی بود!

عجب خوابی بوده!!!واقعن عجیب و باحال بود،فک کنم تعبیرش اینه که من بیام اونجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد