حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

این روزا یه کم ناراحتم  ،حتی گریه میکنم واسه مشکلاتم،بعد امیدوار میشم،میخندم،ی کم مریض میشم،دوباره خوب میشم،میرم دنبال کارای پذیرشم،آلمانی میخونم،این آخری شده تفریحم،از اینکه یه چیز جدید دارم یاد میگیرم خوشحالم،خلاصه این روزا هستم و نیستم...نگرانم 

نظرات 2 + ارسال نظر
فلفل یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:56

زندگی است دیگر... پر از پستی و بلندی

امین سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:07

این روزا ...........
شاید بقول فلفل پستی و بلندی
ولی هرچی بود خوب نبود واسه من
گذشت فعلا تموم شده ولی میدونم که همچنان پس لرزه هاش باقی میمونه

برا همه همینه،هیچی ثابت نیست تو زندگی آدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد