حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

یعنی الان دلم میخواد دانشگاهای سوئد رو خفه کنم با این جواب دادنشون،تا نمره زبانم نرسید بدو بدو میل زدن که نرسیده و اینا و زود باش و از این چیزا،اما وقتی که رسید هیچی تو پروفایلم ننوشتن،تا اینکه امروز میل زدم زحمت کشیدن گفتن رسیده!باز خدا رو شکر که زود جواب دادن 

نظرات 5 + ارسال نظر
فلفل چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:37

باز خدا رو شکر که بهت خبر دادن که نرسیده و بعدش بهت خبر دادن که رسیده!
بعضی جاها نه خبر می دن که نرسیده نه خبر می دن که رسیده و عاجزانه خواهش می کنن که نپرسین رسیده یا نرسیده!

بهرحال خداروشکر که مدارکت کامل شده می فهمم چقدر دردسر داره!

آره باز خوبه جواب میلم رو دادن،وای فلفلی حالم بد میشه از این پروسه اپلای

سحر پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:28

همینکه جواب میدن خودش خیلی خوبه. مسخره ترین پروسه همین اپلای کردن. یعنی من این اپلای را که میبینم گاهی میگم این کنکور هم خیلی چیز بدی نبید ها. حداقل آدم میدونست که باید چیکار کنه.
آخرش انشاالله که بهت خبرهای خوب خوب میدن.

یعنی واقعن حالم بد میشه از این اپلای،تازه فک کن من اصلان رزومه خوبی ندارم،دیگه چقد باید نگران باشم

آلبالو پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:30

نظر قبلی مال من بود نفهمیدم که به چه اسمی زدمش.
ولی اینکه حرص میخوری را خوب درک میکنم و منم الان قراره بزنم همه دانشگاههای آمریکا را از دم خرابشون کنم.

به اسم خودم زدیش
دانشگاه های امریکا رو که نگو دلم میخواد بزنم لهشون کنم

مژگان شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 http://ninijon.persianblog.ir

نمره یکی از درسای منم جون به لبم کرد تا برسه !

انگار چیزی که براش نگرانی بدتره همیشه!

امین یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:54

بیا اگه جواب ندن میگی جواب ندادن محل نمیذارن
اگه جواب بدن اینجوری میگی
یکی میگفت نمیشه توی ایران از دست مردم راه بری
اگه تند بری میگن خیره؟کجا با این عجله
اگه یواش راه بری میگن خدا بد نده اتفاقی افتاده
:))))

آخه اون نرسیدن رو خودشون بم خبر دادن،اما این رسیدن رو من هی منتظر بودم بم بگن که نگفتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد