حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

واسه اینکه زبانم(انگلیسی) فراموش نشه و دایره لغاتم خوب شه،رفتم کتاب هری پاتر به زبان اصلی رو خریدم،که چون داستانش رو دوست دارم برام جذاب باشه،ولی وقتی خوندم بدیش این بود که من فارسیش رو از حفظ بودم از بس خونده بودم!!!!خوب پس باعث میشد هر جا که یه لغت بلد نبودم ازش بگذرم ....امروز یه کتاب شرلوک هولمز خریدم،خوب زبانش خیلی خیلی سادست،اما از شانس من همین که شروع کردم به خوندنش دیدم اینم داستانیه که من فیلمشو دیدم،حالا اصلآ من شرلوک هولمز نمیدیدما!!!شما ببینین من چقد شانسم زیاده،خلاصه این بود داستان زبان انگلیسی آموختن من..همون برم آلمانی بخونم سنگینترم!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
زاغ سفید جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:52 http://www.zaghesefid.blogsky.com

سلام
.
ادامه بده یه کتاب خوب پیدا میکنی.
.
به منم سر بزن.
..
خوشحال میشم.
.
ایتالیایی جالب تره به نظر من.از آلمانی.
.
من دنبال دوتاش که نه کلی واسه زبان دومم گشتم و از همه یه تست زدم.
.
ایتالیایی به دلم چسبید.
.
به من سر بزنی .
.
یادت نره.

فلفل جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:32

ا بالاخره خریدی! باورکن هروقت هری پاتر می دیدم یاد تو می افتادم. حتی برات گشتم ببینم یه چیز قیمت مناسب پیدا می کنم ولی نبود خیلی گرون بود!
حالا اشکال نداره که وقتی به یه کلمه می رسی که بلد نیستی حدس می زنی معنیش چیه :)

اره،از شهر کتاب خریدم،البته به احتمال زیاد اصل نیست،واگر نه خیلی باید گرون باشه،آخه من کلمه رو حدس نمیزنم کل داستان رو حدس میزنم
ولی واسه یادگیری اصطلاحات خوبه

آلبالو شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:57

ببین ولی این شکلی شاید یه کم آسونتر باشه برای خوندن، خوب این شکلی لغاتی که بلد نیستی را راحت تر میتونی یاد بگیری، بعدم هر جا که حوصله نداشته باشی هی لغت هاش را در بیاری همینجوری میری جلو. به نظر من تاثیر خودش را میگذاره.

آخه اون شرلوک هلمز که زیادی سادست،اما هری پاتر رو بازم میخونم سعی میکنم دختر خوبی باشم لغاتش رو یاد بگیرم
ایندفه که برم شهر کتاب بازم رمان درست و حسابی میخرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد