حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

داره عید میاد،ولی اصلآ خوشحال نیستم،کاش میشد دو هفته ی عید رو برم مسافرت بعد هم برگردم همینجا،دیگه خرید هم خوشحالم نمیکنه....کاش امسال تکلیفم مشخص شه،کاش سال خوبی برامون باشه،کاش مشکلامون حل شه...
نظرات 2 + ارسال نظر
فلفل چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:13

ایشالله همینطوره سحرجان. ایشالله پذیرش می گیری همه ی کارات راست و ریس می شه.
خب چرا نمی ری مسافرت؟ چرا خوشحال نیستی؟ وای من ولی خیلی خوشحالم که داره عید میاد!

مرسی فلفل جونی
آخه تنهایی که نمیشه،خانوادمم نمیان
امسال فکر نکنم عید جالبی داشته باشیم،واسه همین ناراحتم فلفلی

آلبالو چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:15

اولندش این چه وضعشه؟
آخه آدم که از قبل نمیشینه آیه یاس بخونه که امسال عید خوب نیست و از این حرفها. هر روز جدید که میشه خودش میتونه پر از اتفاقات جدید باشه و آدم را غافلگیر کنه.
دومندش دیگه نبینم خوشحال نباشی ها؟؟؟
اگه تو از ته ته ته دلت مطمئن باشی که عید امسال خووب خواهد بود خوبه خوب خواهد بود. تکلیفت معلوم میشه و سال جدید میشه یه سال پر از شادی و موفقیت.
مشکلاتت هم ایشاالله همشون به بهترین نحو حل میشن و شما هم دیگه همش از خوشی ها و اینا مینویسی.
سیومندش؟؟؟؟؟
ا خوب مگه چیه؟ سومیش را هر چی فکر کردم نیومد

چشم،سعی میکنم دختر خوبی شم و این همه آیه یاس نخونم،ایشالا که عید خوبی بشه،شما هم واسم دعا کنین،باشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد