حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

من امروز کجام و تو امروز کجایی؟

همه درد دنیا یه شب درد من نیست 

.

.

.

باز یه بغضی گلوم و گرفته
بازهمون حس درد جدایی..

نظرات 3 + ارسال نظر
فلفل پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:30

سحرجونم اینقدر غصه نخور خب. دلم ریش ریش شد! ایشالله زود غصه جدایی هم تموم می شه

خب مشکل اینه که این جدایی تموم نمیشه فلفلی،من باید تا آخر عمرم تاوان این عاشقی رو پس بدم

فلفل جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:35

چرا سحر؟!!!!!
تو فقط یه بار زندگی می کنی!

انگار عاشق شدن گناه فلفل،نمیدونم چه جوری فراموشش کنم وقتی یادش حتا ۱ ثانیه هم از من جدا نیست ...

آلبالو شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:21

جدایی خیلی سخته. نمیشه یه روزه فراموشش کرد. سعی کن توکل کنی و دلایلی پیدا کنی که بتونی شاد زندگی کنی. منم برات دعا میکنم. ایشاالله که به زودی همه چیز به مراد دلت بشه.

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد