حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

امین بهم میگه ،میگن خدا کسایی رو که دوست داره بیشتر از همه امتحان میکنه...با دوستم که دوست شده بودم،با خودم فکر میکردم خدا چقدر دوسم داشته که اون رو سر راهم قرار داده،از ته دلم بهش معتقد بودم،به خودشم گفتم نه واسه اینکه بخوام ی حرف عاشقانه بزنم یا خودم رو تو دلش جا کنم،حرف دلم بود و یاد گرفته بودم حرف های دلم رو راحت بهش بزنم،تو دوستی باهاش سختی زیاد کشیدم،زیاد..ولی هر بار که به گذشته فکر میکردم میدیدم اگه بازم برگردم به اون زمان،بازم باهاش دوست میشدم،،الانم همونم،خدا کسی رو سر راهم قرار داد که همیشه آرزوم بوده،اما الان نمیدونم چه کاری کردم که میخواد ان رو ازم بگیره،یا بهتره بگم گرفت...نمیخوام از خدا نا امید شم،اما از هر چی حکمت و قسمت متنفرم،خواهش میکنم نصیحتم نکنین...
نظرات 1 + ارسال نظر
امین یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:44

ما کی باشیم که بخوایم نصیحت کنیم
خودمون محتاج نصیحتیم:)))
اکثردخترا همینن دیوانه وار عاشق میشنولی وقتی بهش میرسن و واقعیت ها رو لمس میکنن میبینن اون شاهزاده ای که توی ذهنشون ساخته بودن نیس
یکی واسه ازدواجش ازم راهنمایی خواست(عاشق بود)ولی شرایط زندگیش طوری بود که می بایست با مادرشوهرو خواهرش زندگی کنه بهش گفتم سخته گفت مشکلی نیس
چند وقت پیش ازش پرسیدم گفت که ۱ساله عقد کردن ولی خانوم گفته که تا خونه جدا نگیری ازدواج نمکینم چون نمیتونم اونا رو تحمل کنم
گفتم عشقت چی شد؟
گفت جوانی بود:-)
اینایی که گفتم نصیحت نبود یه خاطره واقعی که الان بذهنم رسید
مابین شماو خدایتان قرار نمی گیرم:)))
برات دعا میکنم

امین مدیونی اگه فکر کنی،۱ درصد من فکر کردم میخوای نصیحتم کنی
میگم،حالا شما پسرا که انقدر منطقی فکر میکنین و دیوانه وار عاشق نمیشین چقدر از زندگیتون راضی هستین؟

ممنون از دعا امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد