حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

امشب تولدمه،یا بهتره بگم فردا...۲۵ ساله شدم،همیشه از ۲۵ سالگیم انتظاری غیر از اینی که الان هستم داشتم،اما باز خدایا شکرت به خاطر همه چی...

میخوام امشب شماهایی که بیشتر از ۱ ساله دارین وبلاگم رو میخونین و کم و بیش باهم در ارتباطیم،بهم بگین از نظرتون چه جور دختری هستم،راستش رو بگینا!!!

برای تو:تو هم هر وقت اینجا رو خوندی جواب این سوال رو بده حتما،منتظرم 

نظرات 7 + ارسال نظر
آدم برفی (زهره سادات) دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:35 http://mahfele-khial.blogsky.com

سلام خانمی
من اولین باره که به وبت سر می زنم و در موردت چیزی نمی دونم. اما تولدت رو تبریک می گم و امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشی و شب تولدت به آرزوی قشنگت برسی
در پناه خدا
روزات یاسمنی

ممنون لطف کردی

فلفل دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:39

تولدت مباررررررکککککک سحرجون
ایشالله امسال برات پر از موفقیت ها و شادی های رنگارنگ باشه.

به نظر من تو دختر باهوش، صادق و با قلبی پاک و مهربون هستی. هروقت بتونی به دیگران از ته دل کمک می کنی. منطقی و صبور هستی. اما منطقی بودنت به این معنا نیست که احساسی نیستی. توی مسائل عاشقانه خیلی احساسی هستی. و این احساسی بودن بیش از حد باعث شده زندگی برات سختتر از آدمای دیگه باشه.

مرسی،مرسی فلفل جونی از تبریک و نظرت

آلبالو دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:57

تولدت مبارک سحر خانوم. امیدوارم که یه عالمه سال به خوبی و خوشی و با موفقیت زندگی کنی. هر سال شادتر از سال قبل
خوب من که فکر کنم یک ماه بیشتر نباشه که تو رو میشناسم. اما تا همینجا میتونم بگم که آدم صبور و معقولی هستی. آدم مقاومی که میتونه مشکلات را پشت سر بگذاره. پشتکار خوبی هم داری (اینو از این جهت میگم که دیدم برای یاد گرفتن زبان و اینا تلاش میکنی.)
خوب من فقط توی همین زمینه ها شناخته بودمت. دیگه شرمنده دیگه.

مرسی عزیزم از تبریکت،کلی خوشحالم کردی
نظرتم خیلی جالب بود برام،بازم مرسی

فلفل دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:41

راستی من شنیده بودم اسفندی ها عاشق پیشه اندا! تو هم برا همینه اینقدر عاشق پیشه ای!

اره،آفرین،اسفندیا خیلی احساساتی و رویایی ان

امین سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:58

به به تولدت مبارک
ایشالا که همیشه سلامت و شادوخوشبخت باشی
عرضم بخدمتت که
دختری مهربان با قلبی پاک یکم زود ناامید میشه و سریع غصه میخوری همچنان عاشق
یعنی بخوام اولویت بندی کنم اول عشق دوم احساس سوم احساس چهارم منطق وپنجم یکم زود رنج
البته اینا واسه خودته ولی وقتی بخوای واسه کسی نظر بدی یا راهنماییش کنی بسیار منطقی و بهتر بگم یه مشاور خوب میشی
درکل
:احساسی - مهربان - مشاور خوب - آینده نگر
تولدت مبارک

مرسی امین،کلی خوشحالم کردی،نظرتم واقعن جالب و قشنگ بود،بازم مرسی

Dr jan:P سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:04

be nazare man to kasi hasti ke mesle hichkas e digei nist, mese darya paki, mese divane hafez por az eshghi, baraye man to hamishe dar badtarin lahazate omram akharin omide zendegim budio hasti

ناشناس چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:31 http://lost300.blogsky.com/

سلام وبلاگ جذاب و جالبی داری. خواستی به وبلاگ من هم یه سر بزن و از دنیای عاشقی من با خبر شو ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد