حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

هنوزم چشمای تو ، مثل شبای پر ستاره ست 
هنوزم دیدن تو ، برام مثل عمر دوباره ست 
هنوزم وقتی می خندی ، دلم از شادی می لرزه 
هنوزم با تو نشستن ، به همه دنیا می ارزه 
امّا افسوس تو رو خواستن ، دیگه دیره ، دیگه دیره 
امّا افسوس با نخواستن ، دلم آروم نمیگیره ، نمیگیره 
تا گلی از سر ایوون تو پژمرد و فرو ریخت 
شبنمی غم زده از گوشه ی چشمان من آویخت 
تا گلی از سر ایوون تو پژمرد و فرو ریخت 
شبنمی غم زده از گوشه ی چشمان من آویخت 
دوری بین من و تو ، دوری ماهی و دریاست 
دوری بین من و تو ، دوری ماه و تماشاست 
امّا افسوس تو رو خواستن ، دیگه دیره ، دیگه دیره 
امّا افسوس با نخواستن ، دلم آروم نمیگیره ، نمیگیره


دانلود اهنگ

نظرات 2 + ارسال نظر
فلفل سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:08

صدای امین بانی رو خیلی دوست دارم. خیلی تکه. یعنی عاشقشم.

آلبالو پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:23

آهنگ آشناست، اما حسش خیلی وقته که از من رخت بر بسته. بدون حس، آهنگ لطفی نداره.

اره،آدم باید آهنگ رو حس کنه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد