حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

فال نیک

یه نذری داشتم،مال چند سال پیش بود،باید قرآن رو ختم میکردم،از تنبلی هی امروز و فردا میکردم،تا اینکه یه ماه پیش دلم رو به دریا زدم رو شروع کردم،امشب تموم میشه،اما همین امروز تو یه وبلاگی به خاطر شفای یه دختر ۱۸ ساله تو یه نذر ختم قرآن گروهی  شرکت کردم،اینجوری یعنی همزمان ۲ تا ختم قرآن....خوشحالم،این رو به فال نیک میگیرم...خدایا شکرت...

نظرات 2 + ارسال نظر
آلبالو یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:25

ایشالله یه روز وبلاگت پر از خبرهای خوب بشه.
التماس دعا خانوووم

مرسی عزیزم

فلفل یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:26

شادم کردی این پستت سحرجونم. خوش به حالت.
التماس دعاااااا

الهی،مرسی فلفل جونی
راستی اگه شما هم بخاین شرکت کنین میشه ها اینم آدرسش:
http://alisa50-50.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد