حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

میل زدم به یکی از این دانشگاه های امریکا که اپلای کرده بودم،که آقا جان جواب ما چی شد؟اصلآ نگاه کردین؟اگر ردم خب بگین دیگه!!!!جواب دادن که ۶ ام مارچ جواب را برایت پست کردیم و با میل و تلفن و اینا جواب نمیدیم!!!!!یعنی خداییش اینا بیکارنا!!!!!خو یه کلام بگین چی شد کارم دیگه؟؟؟توجه  کردین شب عیدی همشون دارن رو اعصاب من قدم قدم پیاده روی میکنن؟؟؟؟خدایا زودتر امسال تموم شه،شاید سال ۹۱ فرجی شد...

نظرات 2 + ارسال نظر
فلفل سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:49

یا علی کو تا نامه شون بیاد ایران برسه به دست تو!
ایشالله سال نودویک پر از خبر قبول باشه برات

من که میگم دیوا نه ان!!!!
مرسی فلفل خوبم،برام دعا کن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:27

سحر جان نگران نباش همیشه خبرهای خوب وقتی که انتظارش را نداریم بهمون میرسن
ایشاالله که به زودی دنیا میشه بر وفق مرادت
منم منتظر دو تا جوابم از دو تا دانشگاه کلا نه تلفن جواب میدن و نه ایمیل.

امیدوارم آلبالو جونی،ایشالا هر چه زودتر واسه هر دومون خبرای خوبی بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد