حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

آی بدم میاد وقتی دارم یه خواب خوب میبینم بیدارم میکنن!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
فلفل جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:02

کی؟ راستی سحر تو با کی زندگی می کنی؟ تنهایی؟

مامانم بیدارم کرد!الان نه فلفی،عید اومدم پیش خانوادم

آلبالو شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:41

اینقدر کیف داره که وقتی یکی خوابه و حس میکنی داره خواب خوب میبینه بیدارش کنی. یعنی اون حرص میخوره تو ذوق میکنی.

آلبالو داشتیم؟؟؟آی حرص خوردمامروز ،تا نیم ساعتم داشتم فکر میکردم خوابم چی بود که انقدر خوب بود،تازه بعدش یادم اومد

[ بدون نام ] شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:32

اِ یادت اومد آخرش. حیف شد. همه کیفش اینه که تا چند روز تو خماری بمونی که آیا خوابت چی بوده؟؟؟

ا ا حالا که اینجوری منم نمیگم تا بمونی تو خماری

آلبالو یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 20:56

ا سحری جونی تو که دوست خوب خودم بودی؟؟؟؟؟ اصلا دلت میاد؟؟؟
اما جدا از شوخی ایشاالله خوابت هزار برابر بهترش توی واقعیت برات تعبیر بشه.

مرسی عزیزم،ولی جدا از شوخی تو خواب با دوستم بودم

آلبالو سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:27

پیشگوی معروف جناب آلبالو میگوین که تعبیر خوابتان این است که به زودی با دوستتان به هم رسیده و روزگار خوشی را خواهید گذراند.

آلبالو جان میدونی تا حالا چند تا از این خوابا دیدم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد