حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

این دانشگاه ها به روح اعتقاد دارن؟


خوب نیستم...

نظرات 2 + ارسال نظر
آلبالو چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:07

این دانشگاهها فقط موقع اپلای کردن این همه کلاس میگذارن، اما وقتی که واردشون میشی میبینی بابا اصلا خبری هم نیست ها.
تو هم اعصاب خودت را به خاطر اینا به هم نریز. همیشه امیدوار باش.

دو روز پشت هم،ریجکت از دو تا دانشگاهی که خیلی بهشون امید داشتم،یکی انگار قلبم رو گرفته و داره فشار میده....

آلبالو پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:02

عزیزم.
ایشاالله که بلاخره از یه جایی که دوست داری ادمیشن میگیری. امیدوار باش.... منم قول میدم که برات یه عالمه دعا کنم.

مرسی آلبالو جونم،مرسی که بهم امید میدی و برام دعا میکنی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد