حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

نه یعنی جان من این آقایون چی فکر میکنن در مورد خودشون؟با این همه اعتماد به نفس؟طرف تو FB مسیج داده،سلام دختر،اگه مایلی شمارت رو بذار با هم آشنا شیم،ای خدا،یه چیزم تو مایه های اوا خواهر و موش بخورتت بود!!!!یکی یه دیوار بیاره من سرم رو بکوبم توش!!!!
نظرات 3 + ارسال نظر
آلبالو دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:58

ااوا خواهر دلت میاد اون سر خوشگلت را بکوبی به دیوار؟ تا وقتی میشه یه چیزی به سمت اون مظهر اعتماد به نفس پرتاب کرد چرا سر شما؟؟
بعدم خوب مگه چیه؟؟؟؟ یه آشنایی ساده است چقدر سخت میگیری؟؟
ولی خداییش بعضی ها شدیدا رو اعصاب کارهاشون

اخ اخ بد حرص در میارن آخه،همون باید سر خودشون رو بکوبم به دیوار
آلبالو اگه بدت نمیاد میخوای شماره ی تو رو بدم

فلفل دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:01

بی خیال خون خودتو واسه اینا کثیف نکن. عقل تو کله شون نیست.

آره والا،دیوانه ان

آلبالو پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:03

نه آخه شما را پسندیدن، من از این جسارتا نمیکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد