حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

دوست داشتن درست از جایی شروع می شه که 
ضربان قلبت با دیـــــدنش غیر طبیعی بزنه ....

نظرات 4 + ارسال نظر
فلفل سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:13

اوهوم

آلبالو چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:30

برای من عاشق شدن از اینجا شروع میشه، دوست داشتن از جایی شروع میشه که وقتی نباشه قلبت از دوریش و نگرانیش غیر طبیعی بزنه،..

پس من هم عاشقم هم دوست دارم...

آلبالو پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:04

ایشاالله همیشه عاشق و دوستدار باشی....

مرسی عزیزم

فلفل پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:21

بعضی وقتا به این نتیجه می رسم که عشقی وجود نداره. فقط دوست داشتنه. مثلا تو فیلم پرتقال خونی نشون می ده که چه جوری دختره هر بار خیال می کنه که عاشقه ولی درواقع نبوده!

ولی من فکر میکنم وجود داره،گرچه خیلی وقتا با چیزای دیگه اشتباه میگیرمش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد