حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

وقتی دو عاشق از هم جدا میشن دیگه نمیتونن مثل قبل دوست باشن... چون به قلب همدیگه زخم زدن... 
نمیتونن دشمن همدیگه باشن.. چون زمانی عاشق بودن ...
تنها میتونن آشنا ترین غریبه برای همدیگه باشن...!

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 http://ghostdog.ir

وقتی به دیواری میخ می زنی، هرچند میخ رو از دیوار بیرون بکشی، جای میخ همیشه روی دیوار می مومنه

فلفل یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:46

ولی به نظر من می شه. من همیشه از این جمله خوشم نمی اومد چون دوست داشتم با عشق قبلی ام دوست باشم

اما فکر کنم اگه واقع بینانه نگاه کنی حق باتوه و باید دوستی دو عاشق غیرممکن باشه.

منم همیشه دلم میخواست دوست باشم،ولی وقتی موقعیتش پیش میاد،میبینی نمیشه....اگه بخوای بشه یا باید دیگه عاشق نباشی یا اینکه داغون شی ...

آلبالو یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:05

قلب سنگی من خیلی زود فراموش کرد، شاید عشق نبود و ...
اما نه هرگز باهاش دوست موندم نه یه عاشق، فقط شد یه خاطره از یه عالمه لحظه پر التهاب و لذت بخش که نه هیچ وقت پشیمون شدم، نه هیچ وقت ادامه دادم.

فراموشی خیلی سخته آلبالو،این فکر که شاید پشیمون شی آدم رو میکشه
اما تو اگر مطمئن نابودی،پس بهترین کار رو کردی....

شادی شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:43 http://123shadi.blogfa.com

من با نظر شما هم موافقم هم مخالف اما نباید این جوری حرف بزنین درسته م همیشه از یارم خم دیدم تا محبت یعنی اصلا محبت ندیدم اما بازم عاشقانه دوسش دارم

اما بقیه مطالبتون خوب بودن نظر مبتی دارم

امین پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:19

آره این زمانی درسته که دیگه همو نبینن
ولی به محض اینکه همو ببینن و یه مدت با هم باشن دوباره روز از نو و روزی از نو
:))
چون عشق از دل نمیره
میگه آتش عشق کهنه دیگه خاکستری بود
اومدی ........ دوباره آتش روشن :))

منم این و واسه وقتی که از هم دوران گفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد