حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

دیدین میگن یه چیز و به زور از خدا نخواین؟من الان دارم دعا میکنم یه کاری اونجور که من میخوام واسم جور شه،این الان همونه یعنی؟

نظرات 3 + ارسال نظر
آلبالو شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 19:33

نمیشه اینو گفت. خوب تو یه آرزوهایی داری و باید برای رسیدن بهشون تلاش کنی. اما در عین حال هم در مسیر باید چشمات را باز کنی شاید وقتی که مسیر رسیدن به خواسته ات کمی طولانی میشه اون وسط ها خدا داره یه راه میون بر بهتر بهت نشون میده. اگه بگیری که فبها وگرنه مطمئن باش نهایتا به آرزوت میرسی.
پس دعا کن، تلاش کن و به اطرافت هم با دقت نگاه کن. ایشاالله که حتما موفق میشی خانومی.

مرسی عزیزم

فلفل شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:55

نه سحرجونم. هرچی که از خدا بخوای هیچ اشکال نداره. اگه خدا دعاتو قبول نمی کنه بدون حتما به صلاحت نیست.

چه خوبه شما ها بهم امید میدین،بعضی وقتا از کارام میترسم

Nima شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:28 http://MidNight-Cafe.blogsky.com

hamune

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد