حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

بچه ها به نظرتون بین رفتن به کلاس آلمانی و مکالمه انگلیسی کدوم رو انتخاب کنم؟خوب من هر دو تا رو میخوام،اما فک کنم سنگین بشه برنامم،تازه بحث پولشم هست....اه اه،سر کارم نمیرم 

نظرات 4 + ارسال نظر
دختر شیطون و داغ دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:41 http://sahar-tala14.mihanblog.com

سلام،انگلیسی چون کاربردش بیشتره،یه آپ کردم فقط بیا بخون،پسرا نیان که س ک س می خونند و روشون باز میشه و نمیشه جمعشون کرد(شوخی کردم بیاید بخونید ولی فقط جنبه داشته باشید).

بازیگوش دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:48 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

به نظرم انگلیسی رو یاد بگیر اول چون میتونه پابه خوبی باشه بر المانیت و اونو راحت تر یاد بگیری

آخه من انگلیسی رو فقط برا مکالمه میخوام،نه یادگیری اونجوری،واگر نه تافل در سطح معقولی دارم عزیزم

فلفل سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:35

سلام سحرجونم. به نظرم آلمانی برو. انگلیسی که بلدی.

آخ جون یکی اون چیزی رو گفت که من میخواستم

امین پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:22

سلام
منم با فلفل موافقم وقتی انگلیسی بلدی
آلمانی م بدونی دیگه عالی میشه

آره
فک کنم همین کار رو کنم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد