حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

این روزا زندگیم مثل آدمی شده که از یه ارتفاع زیاد و با یه نخ نازک آویزونه،نمیدونه باید بپره یا نه،اگه بپره میدونه که بد جور زخمی میشه،کسی براش تشکی رو زمین پهن نکرده که بگه بپر نگران نباش،هیچی نمیشه،مطمئن هم نیست که از بالا کسی نگهش میداره و نجاتش میده....دیدین میگن زمان بهترین راه حل مشکلاته؟شاید واسه منم همین باشه،،شاید اگه زمان بگذره من به زمین نزدیکتر بشم و آسیبی که میبینم کمتر بشه...شایدم از بالا کسی محکم نگهم داره و از این ارتفاع من رو ببره....
نظرات 4 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 http://onlypictures.blogsky.com

منم یه وقتایی اینجوری میشم
اما من دلم میخواد همون نخ نازکم ببرم و بیفتم پایین
خدا رو چه دیدی شاید ترس از مردن باعث شد اقلا پرواز کردن یاد بگیرم

آلبالو چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:45

فکر کنم زمان راه حل خوبی باشه. کمی صبوری، اما در هر حال باید تلاش خودت را بکنی. شاید تو این بین یه شاخه درختی پیدا کردی که یا کمکت کنه که بالا بری یا راحتتر بپری پایین.

امیدوارم که بهترین اتفاقات برات بیوفته. طوری که سالهای آینده که به این روزها نگاه میکنی دوسشون داشته باشی.

امیدورام آلبالو،واسم دعا کن...

فلفل پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:03

سحرجان شاید باید یک جور دیگه فکر کنی. یه جور دیگه زندگی کنی. شاید زندگی دیگری که بهتره برای تو منتظرته.

این به معنای این نیست که تو رو از اهدافت ناامید کنم ولی بد نیست متفاوت فکر کنی از چیزی که همیشه خواستی. اگه تا حالا این کارو نکردی.

میدونم فلفلی،واقعن هم همینه که میگی،اما همه اینا شجاعت میخواد،دل میخواد که من هنوز ندارم....

فلفل جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:26

سحرجان توکل کن به خدا. بدون که روزی هرکسی پیش خداست. پس فرق نمی کنه که تو کجا هستی و چه کاره هستی. خدا هیچ وقت تنهات نمی ذاره. بهش اعتماد کن. به خودت اعتماد کن. بهترین راه رو انتخاب نکن نه راهی که همه می رن نه راهی که همه می گن خوبه. راه خودت رو انتخاب کن. راهی که مال توه مخصوص توه. راهتو که پیدا کنی دیگه می ری. دیگه رفتنش سهله چون اون راه مال توه. توی این راه توشه ی تو رحمت خداست. شاید رحمت خدا به واسطه ی بنده ای به تو برسه اما می رسه.

چقد قشنگ بود فلفل،واقعن دلم میخاد راه خودم رو انتخاب کنم و توش قدم بردارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد