حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

سیگار با مشروب با طعم هم آغوشی
یعنی فراموشی فراموشی فراموشی

بعد از تو الکل خورد من را مست خوابیدم



باور بکن
از هیچی دیگر نمیترسم
پشت سیاهی های دنیامان سیاهی بود
معشوقه ام بودی ، هستی ، نخواهی بود
بعد از تو الکل خورد من را
مست خوابیدم



پی نوشت:باور کنین نه مست کردم نه هیچی،فقط یه جورایی حرف دله....

نظرات 5 + ارسال نظر
thelife جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:48 http://www.thelife7.blogsky.com

دلت آسمونی.

موفق باشی

نونوچه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:56 http://nonoche.blogsky.com

حرف دلت آلوده به الکل شده

فلفل جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:36

زیبا و عمیق بود

آلبالو سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:44

معشوقه ام بودی، هستی، نخواهی بود..........

شعرش اینجوری بود،واگر نه من باید بگم خواهی بود....

امین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:38

زندگی سخت تر از این حرفاس وقتی همین معشوق که بینهایت دوسش داری میره رو اعصابت نه می تونی ناراحتش کنی ونه میتونی تحملش کنی
باید ....
از این قسمتش بیشتر خوشم اومد
پشت سیاهی های دنیامان سیاهی بود

واقعن زندگی سخته،اما شیرینیشم تو همین سختیاشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد