حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

بعضی وقتا واسه اینکه یه کاری و انجام بدی یه هول کوچیک کافیه،یه انگیزه کوچیک،اونوقت اون کار و به بهترین نحو انجام میدی،من همیشه همینم
بلاخره کلاس آلمانی ثبت نام کردم،اولین جلسه رو رفتم،خوبیش این بود که همه رو بلد بودم،یه حس خوبی بود،گر چه معمولا حس رقابت تو من نیست،اما تو این چیزا باید بهترین باشم،کلاس رفتن رو بیشتر به خاطر تنهایی و بیکاری انتخاب کردم،با اینکه خیلی وقتم رو میگیره،اما به نظرم کار خیلی خوبی کردم،هر جور حساب میکنم به نفعمه.
پینوشت:تا به حال با آهنگ شا هین ن ،جفی برنامه متلب نوشتین؟یه بار امتحان کنین،خوبه:دی،فقط جواب نمیگیرین:دی:د ی
نظرات 1 + ارسال نظر
فلفل جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:53

ایول سحرجون. خوششش به حالت! کلی لذتشو ببر!
با آهنگ شاهین نجفی برنامه متلب نوشتی؟ اولش فکر کردم از آهنگش تو برنامه ات استفاده کردی من با همه نوع آهنگی متلب نوشتم! من کلا با آهنگ کارامو می کنم!
اخیرا هم از آهنگ گلنار! توی یه برنامه متلب استفاده کردم! توی آهنگش پیام مخفی کردم. بعد حتی رفتم سر کلاس ارائه اش کردم! آهنگشم سر کلاس پخش کردم! یعنی بچه ها حال کرده بودن کلی با این آهنگ گلنار!

مرسی عزیزم،فقط بدیش اینه که فشردست و رفت و آمد حدود ۲ ساعت وقتم رو میگیره وگرنه من که خدای پشتکارام
کلا با آهنگ کارکردن رو دوست دارم،البته اگه نرم تو هپروت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد