حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

دلم برا کسی تنگ هست که امشب تولدشه،که دوستش دارم....که زندگیمه...تمام آرزوم واست خوشبختی،و اینکه یه بار دیگه ببینمت...تولدت مبارک عزیزترینم...

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:59

برسی به همه خواسته هات

مرسی

محمدرضا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 http://cinematography.blogsky.com

انگار گلویت بغض گرفته.‏ بیا وبم اگه میتونی

فلفل سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:21

سلام سحرجونی تولدش مبارک. ایشالله به آرزوت برسی.

مرسی فلفل جونم بابت تبریک و آرزوی خوبت

امین پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:14

تولدش مبارک با تاخیر
ببخشی دیگه
حالت خوبه خوبی؟
همچنان از دور دستی بر آتش دارم ها
هر وقت میام نت یه سری به همه میزنم

مرسی امین،لطف داری بهم همیشه،راستش خیلی خوب نیستم این روزا...

آلبالو جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:58

امیدوارم که دلتنگی هات هر چه زودتر تموم بشن. تولدت عزیزترینت با یه عالمه تاخیر مبارک.

مرسی عزیزم از آرزو و تبریک قشنگت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد