حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

آره باید تموم می شد، ولی دلتنگ دلتنگم 
دارم با خاطرات تو، با رویای تو می جنگم
یه آن چشمام می بندم، تو دستای من دستات
نمیدونی چقدر سخته فراموش کردن چشمات
می ترسم طاقتم کم شه، نتونم سر کنم بی تو
چقدر سخته که دنیا رو باید باور کنم بی تو
بازم چشمام می بندم، صدای خنده های تو
همه جا غرق آرامش، همه جا رد پای تو 
دارم وسوسه میشم باز، واسه دوباره دل بستن
ولی نه آخر قصه است، نمونده راه برگشتن
می ترسم طاقتم کم شه، نتونم سر کنم بی تو
چقدر سخته که دنیا رو باید باور کنم بی تو
بازم چشمام می بندم، صدای خنده های تو
همه جا غرق آرامش، همه جا رد پای تو


دانلود اهنگ

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدرضا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:50 http://cinematography.blogsky.com

همه سختیش یکروزه

فلفل چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:43

از تنهایی می ترسم. حتی تصور یه لحظه جدایی ازش خیلی وحشتناکه.

میدونم چی میگی،انگار یه کابوسه

فلفل پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:17

دیشب فقط شعرو خوندم و نمی تونستم گوش بدم. گریه ام گرفت.
امروز دارم گوش می دم. خیلی قشنگه. یکی از اون آهنگایی که تا مدتها گوش خواهم داد... اما همچنان دلم گرفته

آره فلفلی خیلی قشنگه،ولی دقیقن حرف دل منه...خوب نیستم ...

فلفل پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:18

سحر تا کی می خوای این دوریو تحمل کنی؟ چه طور اینقدر قوی هستی؟

برام عجیبه که بهم میگی قوی فلفل،آخه اصلآ قوی نیستم من...آخه ربطیم به تحمل نداره،من کسی رو دوست دارم که الان ازم دوره،اما اگر نزدیکش هم باشم فرقی نمیکنه چون دیگه با هم نخواهیم بود....

آلبالو جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:01

نمیشه فراموشش کرد، نمیدونم چرا نمیشه.......
همیشه هست حتی وقتی که میخوای نباشه

نمیشه...هر کاری میکنم نمیشه...

فلفل جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:01

سحرجون کجایی؟

ببخش فلفلی ۲ روز خونه نبودم

فلفل جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:23

نگرانت شده بودم سحرجونی :)

مرسی عزیزم،ببخشید،بعضی از روزا ممکنه خونه نباشم ،نگران نباش خانومی

امین یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:37

آره معلومه خوب نیستی
اینی که میگم نصیحت نیس واقعیته
اینم یه دورانی میگذره و به این روزات میخندی
اونوقت دلت واسه این روزات تنگ میشه
فقط زیاد به این افکارت و این رابطه ای داشتی اجازه نده مدام فکرتو درگیر کنن (حالا میگی فکرم همیشه درگیره)
سعی میکنم زود زود بیام
توهم سعی کن خوب شی:))

ممنون از لطفت و اینکه به فکرمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد