حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

امروز صب ساعت ۷:۳۰ از خواب پریدم،انگار که یه خواب خیلی بد دیده باشم،یا یه صدای وحشتناک شنیده باشم،خیلی بد بود،تا دو ساعت بدش حالم بد بود و قفسه سینم درد میکرد،این روزا خیلی بد میخوابم،کسی راه حلی سراغ نداره؟

نظرات 5 + ارسال نظر
ehsan یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:25 http://roozbarooz.blogsky.com

چه بد

friends یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:25 http://friends.blogsky.com

گلگابزبون که روی من تاثیر خیلی خوبی داره
وقتی بد خوابم یا دلشوره دارم یا اعصابم بهم ریخته شده اساسی آرومم میکنه
یه امتحان کن بدک نیست

فلفل دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:16

اون روزا می گفتن قبل از خواب بسم الله بگو! اما من که خودم وقتی حالم خیلی بده این چیزا جواب نمی ده. حالا تو امتحان کن ببین چی می شه؟!

فلفلی بعید میدونم واسه منم اثری داشته باشه،ولی امتحانش میکنم

آلبالو سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:58

اووم به نظرم سعی کن کمی فکر کنی که چی باعث شده که ناراحت باشی. بعد یه کم منطقی فکر کنی ببینی میشه حلش کنی، اگه نشد یه کم گریه کن تا آروم بشی، بعدش به خدا توکل کن از ته دلت. بعد کم کم آرووم میگیری.
سحر جونی سعی کن شاد باشی، سعی کنی از ته دلت قبول کنی که سختی ها زودگذرن و بعد از هر غمی یه شادی هست. اینجوری وقتی که امیدوار باشی بدنت این همه استرس نخواهد داشت و این همه فشار بهت نمیاد.

میدونی آلبالو،متاسفانه من کوچکترین چیزی باعث میشه استرس بگیرم و سیستم بدنم بهم بریزه،الانم که خیلی چیزا باعث این استرسه،اما میدونم که باید آروم باشم و بتونم به مشکلاتم غلبه کنم

آلبالو سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:02

خوب ببین سعی کن که با خودت فکر کنی ببینی چیزها اونقدری که به خاطرشون استرس میگیری ارزشش را دارن یا نه؟ همه آدمها یه سری مشکلاتی دارن و همیشه اون چیزهایی که ما خوب و قشنگ میبینیمشون به اون قشنگی که ما فکر میکنیم نیستن.
سعی کن از اون چیزهایی که الان داری نهایت لذت را ببری. زندگی چه تو حرص بخوری چه شاد باشی میگذره ولی تو وقتی برنده ای که از لحظه لحظه زندگیت لذت برده باشی.

واقعن حرفات و قبول دارم آلبالو،من یاد نگفتم که تو لحظه زندگی کنم و این خیلی بده،فقط بعضی وقتا اینجوریم،همش ترس از آینده و اتفاقاتی دارم که اصلآ شاید نیفته،باید قوی باشم میدونم
مرسی از حرفای قشنگت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد