حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

یه چند روزی مسافرت بودم،رفته بودم پیش دوستای دوران دانشجویی،خوب بود،اما همه انرژیم  تخلیه شده انگار !
نظرات 2 + ارسال نظر
آلبالو چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:23

ای ول باید کلی خوش گذشته باشه. منم این هفته یکی از دوستهای لیسانسم اومده بود پیشم.
منم کلی خسته شدم. اما عوضش الان کلی انرژی واسه کار کردن دارم. تو هم بعد از یه کم استراحت دوباره میتونی پر انرژی برگردی سر کارات.

آره خیلی خوش گذشت،با دوستان بودن خیلی خوبه،فقط بدی من اینه که الان فقط تو همون لحظه ها خوشم تا یه کم میگذره دوباره میرم تو لاک خودم و ناراحتی و فکر کردن به مشکلاتم....

فلفل پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:39

سلام سحرجون اره حدس زدم رفتی مسافرت. چرا انرژی ات تخلیه شده؟!

از بس که آدم پر انرژی و فعالیم..کلا راه و جاده خستم میکنه فلفلی...سفر خوش گذشت؟الان برگشتی؟میخواستم برات کامنت بذارم اما رمزت رو نداشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد