حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

تو که بودی،اون همه مشکل انگار که چیزی نبودن...حالا که نیستی همه مشکلات مثل کوهی روی دوشم سنگینی میکنن.....
نظرات 1 + ارسال نظر
آلبالو دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:20

مشکلات گاهی واقعا کمر شکنن، تنهایی کمرشکن تر.....
خدایا گاهی آرزو میکنم کاش یا تو ملموس تر بودی برایم یا من عاقل تر به گونه ای که این تنهایی همیشه با خود را روزی تنها برای روزی به دست فراموشی بسپارم.....
سحر جونم، امیدوار باش، امیدوار به اینکه بلاخره روزی همه مشکلاتت تموم میشن. به خدا اعتماد کن، هر چند گاهی آدم حتی از اعتماد هم خسته میشه....

واقعن تنهایی مشکلات چن برابرن....خستت میکنن،باعث میشن کم بیاری.....مرسی آلبالوی عزیزم که به فکرمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد