حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

والاعرضم به حضور شما دوستان عزیزکه،مدیونید اگر فک کنین من از اون موقع که این میل دانشگاه رو دیدم لحظه ای تونستم تنهایی فک کنم به همه چی،والا راستش رو بگم هنوز باورم نشده،مخصوصا که هنوز نامه به دستم نرسیده،هی میترسم بیان بگن اشتباه شده....تو همه اینا همه چی یه طرف،خوشحالیه اطرافیانم یه طرف...خانوادم و دوستام....مخصوصا دوستم که بهم گفت به اندازه ی اون موقع که خودش پذیرش گرفته بود خوشحاله ،اما به نظر من خیلی بیشتر خوشحال بود،هر دو مون بی نهایت ذوق داریم و هی برنامه میریزیم که هم رو ببینیم چی کار کنیم...الان دارم به مدارک سفارت و جم و جور کردنش فک میکنم،۱ ماه دیگه وقت دارم واسم دعا کنین همه چی خوب پیش بره 
نظرات 3 + ارسال نظر
فلفل جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:23

خیلی خیلی برات خوشحالم سحرجونم. منم باورم نمی شه یهو همه ی مشکلات با هم حل شدند! ایشالله زودی نامه پذیرشت برسه. سعی کن تمرکز کنی به بقیه کارها که یه موقع خدای نکرده تو پروسه ی بعدی به سختی نیفتی.

خیلی خیلی ممنونم فلفل جونم،اره حواسم به همه چی هست که انشالا مشکلی واسم پیش نیاد

آلبالو دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:15

یعنی کیف میکنم که میام اینجا میبینم که همش داره ازش شادی و امید و خوشی میباره. وای دعا میکنم لحظه ای که دوستت را میبینی قشنگترین لحظه عمرت بشه.
خیلی خوبه سحر جونی. مطمئنم که از اینجا به بعد دیگه همیشه توی زندگیت شاد و خوشحال خواهی بود و همش هم از این پست به بعد میای و از شادی ها و موفقیت هات برامون مینویسی.
برای سفارت هم خوب و درست وقت بگذار و به زودی هم باید با ذوق بیای بگی که ویزات اومده داری میری.
حالا راستی ما کی بیایم یه سر آلمان؟

قربونت برم آلبالو جونی که انقد مهربونی،دلم میخواد تو هم هی خبری خوب خوب بهم بدی،الان که شمالم،امشب که برام تهران باید برام دنبال کارای سفارت
بعدشم اینکه شما هروقت دلتون بخاد میتونین تشریف بیارین پیش من آلمان،قدمتون رو چشم،میخوام به فلفلم پیشنهاد بدم یه ماه عسل بیان پیشم

فِری پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:21 http://oneee.blogsky.com

ای کاش فقط با یه پذیرش اومدن کار تموم میشد! لعنتی هفت خوان رستمه!
اینم از وضعیت یورو که دیگه امروز 2500 رو رد کرد!

واقعن هفت خوان رستمه!یورو هم که....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد