حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

فلفل دلم برات خیلی تنگ شده،منتظرم با یه روحیه خوب برگردی عزیزم....

نظرات 3 + ارسال نظر
امین شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:11

سلام
خوبی؟
فلفل؟
چی شده؟حالش خوبه؟
اتفاقی افتاده؟

سلام امین،چه عجب!من خوبم،فلفلم خوبه نگران نباش،فقط الان یه کم درگیر کاراش و به وبلاگ سر نمیزنه ،امین رمز این پستای آخر و واست فرستادم

آلبالو دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:46

فلفل دیگه داره خوب میشه. من مطمئنم که تا چند وقت دیگه میاد و دوباره اینجا را میترکونهههههههههه.
ولی منم دلم واسه فلفل اینجا و نوشته هاش خیلی تنگ شده.

اخ جون آلبالو دیدم فلفل امروز نظر گذشت و یه پست هم گذاشت کلی ذوق کردم

نی دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:59

سحرجونم من خوبم بهتر از قبل. مرسی که به فکرم بودی. :)

خدا رو شکر،کلی دلم برات تنگ شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد