حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

شروع کردم به بافتن دستبند،خیلی باحاله،باعث میشه دقت و تمرکز آدم بالا بره،از بیکاریم خیلی خیلی بهتره،پیشنهاد میکنم شما هم دست به کار شین 

http://friendship-bracelets.net

نظرات 2 + ارسال نظر
mohandes سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 http://49194.blogfa.com

عزیز دلم
زندگی من به اندازه کافی شبیه فیلم های هندی بی سر و ته است !
تو دیگر
پشت درخت های تقدیر و حادثه پنهان نشو !!!
................................
سلام چطوری ؟!؟!
وبت+مطالب=بیسته 20
خوشحال میشم پیش منم بیایی ...
اگه اومدی خنده نشست رو لبت خیلی خوشحال میشم ..
بخند به دنیا ...
سلامتی پوشک که تو بچه گی پشتمون رو خالی نکرد !!! هه هه ..

``````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
````اپم`````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````` با ``````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
````````بهترین`````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
`````````مطالب طنز````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
``اگه دوست داشتی````````````$$$$$$$$$$``````````````
`````````````````با نام `````````$$$$$$$$$``````````````
`بر پدر مادر کسی که اینجا اشغال بریزه` $$$$$$$```````````````
````````````بلینک````````````` ```$$$`````````````````
````````````````````````````````````````````````````````````

آلبالو چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:24

من پارسال تابستون که رفتم ایران واسه خودم یه دونه بافتم. باحاله کلن.

اره خیلی باحاله،هی دوست دارم مدلای مختلفش رو یاد بگیرم و واسه همه ببافم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد