حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

یعنی چشاتو عمل کرده باشی و نتونی خوب ببینی و بیای بشینی پشت لپ تاپ خیلی رو میخواد بخدا....دوشنبه قرار بود برم دکتر بینی تا روز املام رو واسه یکشنبه یعنی فردا عمل کنم،از اونجا که سالهاست عینکیم و میخواستم ۱ ماه بعد از عمل بینی چشم و عمل کنم گفتم همون روز یه دکتر چشم هم برم،رفنن همانا و اینکه دکتر گفت قبل عمل بینی چشت رو عمل کن همانا،ما هی گفتیم عمل بینی میزنه چشم و داغون میکنه،اون گفت من بهتر میدونم یا شما ها،این شد که دقیقن همون فرداش رفتم عمل کردم،تا حالا از این کارا نکرده بودم اونم به این سرعت،در عوض وقت عمل بینیم رو ۱ هفته عقب انداختم،امروزم لنزام رو در آوردم،ولی هنوز تار میبینم،خدا کنه بهتر شه،یعنی میدونم میشه،خدا کنه ویزام بیاد،یعنی اونم میدونم میاد،انرژی مثبت رو حال میکنین؟

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:23

ای ول منم چشمام را عمل کردم. خیلی خوبه. اینقده از عینک بدم میومد.
تاری دیدت هم یه ذره یه ذره خوب میشه. گاهی تا یه ماه طول میکشه تا دید آدم درست بشه. ولی خیلی خوبه.

ایشاالله که عمل بینی ات هم خیلی خوب بشه. ویزات هم که دیگه فکر کنم توی راهه.

ا ا آلبالو اگه میدونستم توام عمل کردی ازت میپرسیدم،امیدوارم تاریش زودتر بر طرف شه،مرسی عزیزم از دعات

آلبالو دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:24

قبلی من بودما

امین چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:29

سلام
میگفتی میومدیم عیادتت
آخه
بسلامتی ایشالا
چشمتم خوب خوب میشه
تا یه ماه معمولا تاره بعدش خوب میشه

سلام امین،مرسی لطف داری
آره میدونم،همین الانم خیلی بهتر شده

آلبالو سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:36

سحر جونی چشمات خوب شدن؟ بینی ات را عمل کردی؟ خوبی خوشی؟ بیا اینجا یه خبری از خودت بهمون بده دختر.

سلام عزیزم،اره چشام بهتره،بینیمم یکشنبه عمل کردم،بهترم الان فقط یه کم ضعف دارم،وقعن مرسی که حالم و پرسیدی آلبالو جونی،کلی ذوق کردم،شنبه گچم رو وا میکنم،به فلفل کلی سلام برسون

آلبالو چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:21

ای ول. به سلامتی.
فلفل هم بهت سلام میرسونه.

قربونت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد