حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

حرفهای من

تو با دلتنگی های من،تو با این جاده همدستی

از وقتی بینیم رو عمل کردم آرزو به دل یه خواب راحت مونده،از بس که باید صاف بخوابم....هنوز ویزام نیومده،مثلا نباید حرص بخورم اما نمیشه،باید ۱ ماه دیگه برم اما هنوز بلیطمم نگرفتم...

نظرات 2 + ارسال نظر
آلبالو پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:05

آخی سحر جونم..... به بعدش فکر کن که چسب را بر میداری و کلی خوشگلتر میشی.
ویزات هم سر به زنگاه میادش اصلا نگران نباش. میگما نمیشه بری بلیطت را رزرو کنی. دیر نشه واسه بلیط گرفتن؟

آره خوب،ولی کمبوده خواب دارم واقعن آلبالو جون
بلیت رسرو کردم ولی خب همش میترسم ویزام نیاد تا اون موقع،همش تقصیر این تح.ریماست ،تازه انگار خوابگاه ها هم پر شدن،خیلی ناراحتم آلبالو

آلبالو جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:31

آخی نگران نباش. ببین نمیتونی خونه بگیری. همون توی کمپس. معمولا خوابگاه گرونه. ناراحت نباش سحر جونم اومدی همه چیز حل میشه. میبینی به اون سختی که فکر میکردی اصلا نیست. غصه نخور اصلا. ویزا هم میاد. منم ویزای آمریکام نیومد. :(

مرسی آلبالو جونم از این همه انرژی مثبتت،والی آخه تو آلمان خوابگاه بهتر از خونست،ارزونتره و همه چی داره،اونم واسه منی که تازه میخوام برم،حالا هنوز امیدوارم بهم برسه،
پروسه ویزا ی امریکا که همیشه طولانی بوده،فکر میکردم شاید چون تو کانادایی کلیرنست آسونتر باشه،ایشالا زودتر ویزات بیاد عزیزم
ویزای منم باید ۱ ماهه میومد اما خوردم به یه فرم رشته های خاص واسه همین انقدر طول کشیده،یعنی کاملا قضیش شانسی بوده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد